Субота, 2024.Листопад.30, 19:27
Вітаю Вас, Гость | RSS
!!!ВХІД!!!
музика у нас
wikipedia
перейди і отримай
SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!
заробляй разом
WMmail.ru - сервис почтовых рассылок
Ютуб
прікольний трек
як вам наш сайт
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 52
Головна » Статті » Мои статьи

цікаво знати

Казочка про підземний трамвай

Ідея проведення конкурсу виникла тому, що наймасовіший "спальний" район Львова - Сихів, де проживає понад 140 тисяч мешканців, має недостатньо рекреаційних зон, а також наболілі транспортні проблеми. Вільні площі Сихова останніми роками "спокушали" будівельних магнатів. Отож, експансія бізнесових інтересів змусила міських посадовців рятувати землі району від незаконних забудовників завдяки залученню оригінальних архітектурних концепцій.

Начальник управління архітектури Львівської міської ради зауважив, що греки пропонують розділити транспортні та пішохідні потоки, прокласти майже кілометрову підземну дорогу під центром Сихова для швидкісного трамваю, аби розвантажити рух транспорту, а також упорядкувати Сихівський парк.

Пріоритетом проекту є розділення транспортних та пішохідних потоків, оскільки магістральна вулиця Червоної Калини "славиться" підвищеною аварійністю. У планах - зробити згадану транспортну магістраль підземною, аби сихівчани та гості міста могли безпечно ходити по вулицях. Окрім цього, передбачено спорудження підземних паркінґів і торговельних центрів, збудувати мережу спортивних закладів.

"Греки пропонують оживити приватний інвестиційний клімат, аби кожна інвестиція приносила користь громаді Сихова, - розповів "УіЧ" головний архітектор міста Юрій Криворучко. - Цього року в бюджет закладено приблизно 800 тис. грн для проектування підземної трамвайної колії. Підземний трамвай має з'єднати Сихів із віддаленими районами міста. Курсуватиме він через центр на вулицю Франка та Стуса".

Коли саме грецький проект стане реальністю, невідомо. Для цього, насамперед, потрібні кошти з державного бюджету, бо міська скарбниця таких містобудівних новацій не "потягне". До того ж, досі не підраховано загальний кошторис грецького проекту.

За словами пана Криворучка, виділення коштів із держбюджету повинні лобіювати народні депутати зі Львова. Після цього через рік можна буде все спроектувати, аби вже у 2012 році мати і підземний трамвай, і по-новому забудований Сихів. Інакше, як стверджує пан Криворучко, ця ідея має всі шанси загубитися у стосах інших паперів і новацій.

Категорія: Мои статьи | Додав: МС_Зеленка (2011.Січень.31)
Переглядів: 503 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Категорії розділу
ти задрот контакта
Ты задрот контакта?
Всього відповідей: 139
пошук
статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0